Retro dots – swatch

Compleet, maar dan echt wel compleet afgekeken van hier. Who cares, right? Isn’t this the cutest thing ever?

‘t Lief zei resoluut: “Eh, nee. ‘t Is lelijk.”
Waarop ik zei: “Like I care… Come on… Look at it, it’s cute. Right? Right?”

Laten we niet liegen of rond de pot draaien. De enige mening die telt, is de uwe aangezien ik er vanuit gaat dat u toch iets meer smaak en fashion gevoel heeft dan mijn wederhelft die zijn tijd graag slijt in shortjes.

We hebben nodig:

  1. Uiteraard een basecoat. Rimmel Stronger Try Harder (€6.99)
  2. Een volledig laagje Rimmel London 619 Pulsating (€6.99)
  3. Verschillende andere kleurtjes voor de dotjes.
    Catrice Be My Millionaire (€2.49)
    Catrice Back to Black  (€2.49)
    Rimmel London 900 Deliciously Dark (€6.99)
    Witte onbekende nagellak
  4. Een tandenstoker voor de bolletjes (gaat makkelijker als je het puntje een beetje plat duwt.
  5. essence topcoat Gel Look (€1.69)
  6. Geduld.

Het resultaat:

Ik ben er heel blij mee. Zo blij dat ik een dotting tool wil kopen en het straks opnieuw ga proberen. Hier en daar zijn het wel geen perfecte cirkels maar voor de eerste trial is dit lang niet slecht. Al zeg ik het zelf. Is dit iets voor u?

PS:

I’d love to say “Champagne for Everyone!”  Maar helaas pindakaas, champagne is niet virtueel over te brengen. Waarom deze alcoholuitspatting? I haven’t had a drink in ages & bibi is voor alles dik geslaagd. Als lid van de AA (Anonieme Angsthazen) wanneer het over punten en examens gaat, ben ik daarnet 5 jaar van mijn leven kwijtgeraakt tijdens het download proces van het bewuste rapport. Op naar het misschien wel allerlaatste semester uit mijn leven.

Als kers op de taart had ik half en half een deal gemaakt met Doll, one of the girlfriends. Ik droom al een tijdje van nóg een extra gaatje in een van mijn oren dus bij deze.

12 thoughts on “Retro dots – swatch

Vul hier uw verlichtende mening in:

