Nail art: Clouds

Geloof het of niet, ik kan ook kort en krachtig zijn. Vandaar deze mini-post! Het dient ook een beetje als stilte voor de storm. *insert spanning*

Nadat ik gisteren alweer ruzie had met mijn allerliefste laptop (ik versta niet wat die tegen mij heeft) hoop ik vurig dat de problemen nu van de baan blijven tot mijn thesis binnen is. Ik kan er echt niet mee lachen dat deze keer de kernel niet wou (?) werken en dat hij daarna niet wou rebooten. Voor de leken onder ons: een BS (Blue Screen) is niet het allerergste maar niet kunnen rebooten wel. Als je pc niet wil booten krijg je die gewoon niet aan. De horror. I know. Alwéér, 5 jaar van mijn leven kwijt. Waar gaat het eindigen?

Maar tijdens al die superspannende wentelingen in mijn leven is er gelukkig nog steeds tijd voor me-time en nagellak creaties/abominaties. Ik zag al op meerdere blogs het “wolkje” op de nagels verschijnen en met mijn dottingtools in de hand besloot ik me er ook eens aan te wagen. Bekijkt en beoordeelt u het resultaat zelf maar.

Spring clouds

Niets om over naar huis te schrijven, het kan beter maar we moeten ergens beginnen. De volgende keer ga ik alvast een maat groter nemen voor de bolletjes.

Ik heb aan:

  • The usual en dat wil hier zeggen: Rimmel London Stronger, Try Harder €6.99
  • KOH Baby Pink, één laagje.
  • China Glaze Sexy in the City (blauw en dekt ook niet zo super) €5.95
  • Essie Tour de Finance €10.99

Nail Art Swatch Cloud KOH China Glaze Essie

Wolkjes zijn in. Jawel! Kijkt u maar eens hier, hier, hier of hier. Bij de laatste link ziet u trouwens ook hoe u er zelf aan kan beginnen. Hoewel, ik heb alle laagjes over elkaar gedaan en dat ging toch ook min of meer prima. Voor de crea bea’s: het kan met een tandenstoker maar vereist wel een tikkeltje meer geduld en behendigheid. Of zelfs zonder extra materiaal, hier van de Koningin der creaties.

Eerlijk is eerlijk, dit is niet mijn allereerste poging want die was nog minder mooi dan deze -met tandenstokers. Maar dit is toch wel mijn eerste keer met dottingtools. Dus ik heb niet helemaal gezeurd.

Foolproof? Met een beetje behendigheid wel. Vooral minutieus werken met het “andere hand” is een beetje moeilijk, tenzij u al jaren nagellak doet. Het blijft toch een beetje tricky, maar een dottingtool helpt wel.

En u?

What say you: yay or nay?
(Ik kan het niet laten om aan Aragorn te denken in LOTR elke keer ik ‘what say you’ herlees. Say what? Derde film, scene bij die dode groene spoken. I am such a geek.)

61 thoughts on “Nail art: Clouds

  1. Yay! Het is mooi. Mooie combinatie van kleuren ook. Lijkt me moeilijk om te maken, of toch om zolang stil te zitten ;D

    1. Nee, het valt echt heel goed mee. Zo dit ligt die nagellak niet. Proberen, zeg ik ;)
      Je creaties mag je altijd mailen die komen dan hier op de site en op mijn FB pagina in de wall of fame.

  2. Hoog tijd dat ik nog eens een LOTR marathon organiseer. Vroeger kende ik ook al die geeky quotes vanbuiten. Nu niet meer, blijkbaar…
    Van mij hadden de wolkjes ook gerust wat groter gemogen! And again: ik krijg het al op mijn zenuwen als ik léés over het geprul (tandenstokers???) laat staan dat ik er zelf aan zou kunnen beginnen zonder nagellak tegen de muren te gaan gooien ;-)

      1. Ja da’s een onvergetelijke :-) Of iets dat lijkt op “This place looks strangly familiar to me…. Becasue we’ve been here before!” Frodo en Sam die verdwaald zijn! “A red sun rises, blood has been spilled last night”, de immer dramatische Legolas! Ooooo dringend nog eens kijken die films!!!!

  3. Oh my god, wat een gave nailart! Heel cute om te zien. :) Het lijkt mij wel moeilijk om te ze te maken, ik ben wat dat betreft een kluns met nagellak. De lak van China Glaze die je vasthoudt ziet er amazing uit. Geweldige kleur!

  4. Man, man, man. Eerst was er gewoon het nagellakken. Daarna kwamen de valse nagels opdoemen. Nu is het nail art. Wat is de volgende stap, nail figures? Figuurtjes in je nagels knippen, gelijk dracula-tanden, zonnestralen, smileys.

  5. Mooi wolkjes! Ik kon een hele tijd niet reageren op je blog, omdat mijn wordpress account niet kon inloggen in jouw comment-systeem ofzo? Dus ik reageerde alleen maar op jouw comments op míjn blog. Vreemd.

Vul hier uw verlichtende mening in:

