Nail art: Chic Geometric

U hoeft niet langer af te kicken van mijn schrijfsels, uw wereld gaat niet meer vergaan en ik kan eindelijk nog eens ademhalen op deze blog. De laatste week is zo hectisch geweest dat het geen naam heeft. Ondertussen heb ik al een volledige week kinderen verveeld met Engelse woordenschat en het maken van een synthese in Nederlands, heb ik mijn thesisverdediging gedaan (waarvoor ik geslaagd ben) en heb ik het Lief niet al te veel proberen te verwaarlozen. Dat zijn bijna drie fulltime jobs als u het mij vraagt. Drama queen? Ik?

En het is zo gek hoe alles nu gegaan is. Ik had nooit gedacht dat het zó een vaart ging nemen (hoewel ik uiteraard héél blij ben dat ik zo snel werk gevonden heb). Daarnaast ben ik niet mee- laat staan voorbereid -op de papierwinkel die komt zien bij werken en ook thuis zijn ze een beetje overrompeld.

Maar ik heb uiteraard niet helemaal stilgezeten. Ondertussen staat er een klein mandje met materiaal dat dringend aan testen toe is, maar laten we het bloggen opnieuw starten met de essentie, het ding waar ik niet zonder kan. Ja, u raadt het al: nagellak.

Men neme:

Dankzij ons Peggy krijg ik af en toe de kans om nieuwe merken te testen. Daar ben ik haar eeuwig dankbaar voor. Een wereld zonder nagellak zou geen wereld zijn voor mij. Van haar kreeg ik om te testen: essie Bikini so Teeny (hoog op mijn verlanglijstje en een wonder dat ik het nog niet had gekocht) en een Color Riche van L’Oreal in de kleur 616 Innocent Turquoise. Een merk dat ik nog niet getest had maar waar ik toch enthousiast over ben! Hun lakjes zijn niet goedkoop maar kwalitatief veel beter dan die van -pakweg – essence.

essie teeny so bikini l"oreal 616 innocent turqiouse

Indien u de face off wil zien die ik geschreven heb over deze producten en welke ik de voorkeur heeft klikt u best op de link die u rechtstreeks naar dat nagelbijtend artikel brengt. Het is zo spannend dat u het misschien zelfs niet overleeft. Men weze gewaarschuwd!

Men maakt:

Ondanks mijn gebrek aan ruimtelijk inzicht heb ik volgende nail-art toch tot een relatief goed einde gebracht. Taped mani’s heb ik echt nog niet helemaal onder controle maar al doende leert men. Naar mijn mening is dit toch niet zo makkelijk en ik heb heel wat touch-ups moeten uitvoeren achteraf. Een nagel heeft er zelfs de brui aan gegeven maar goed… Het leven zou té makkelijk zijn moesten alle nagels willen meewerken.

l’Oreal Color Riche 616 Innocent Turquoise & essie teeny so bikini nail art swatch

Alleen mijn duim is perfect gegaan… de rest was een ander verhaal maar geef toe: how cool is this? Op het einde breng je best, zoals ik gedaan heb, een topcoat aan. Die zorgt ervoor dat alles toch een stukje netjes lijkt dan ervoor.

En u?

Geef toe, so cool right?

Wat heeft u deze week gedaan? Als ik nog niet gereageerd heb op uw blog, dan komt dat wel nog. Ik ga wel niet alle 600 posts in mijn Bloglovin overlopen maar ik ga mijn best doen. Nu ga ik terug Nederlands voorbereiden! Middelnederlands, here I come!

55 thoughts on “Nail art: Chic Geometric

  1. Leuk gedaan! Tape mani’s zijn ook een stuk lastiger dan ze eruit zien(als je ze perfect wilt uitvoeren tenminste;) )
    Gefeliciteerd met alle ontwikkelingen! Het zal vast erg druk zijn geweest de laatste tijd! Logisch dat bloggen daar af en toe bij in schiet!:)

  2. Daar kan ik van meespreken dat je mensen verveelt met Engels. Bijles… ;) Grapje hé :)
    Minder testen, taken = Minder werk voor u leerlingen = blije leerlingen = Veeeeel minder werk voor de leerkracht! Voila, de ideale oplossing! ;)

    En al heel de week thuis gezeten en weggegaan :)

      1. Doemme! Ik dacht dat ik de ideale manier gevonden had! ;)
        Punten op het gedrag? Of doe jij daar niet aan mee?
        En hoe waren de 2 eerste weken les geven?
        Btw, u verjaardagskaartje heb ik teruggevonden op mijn bureau, ik dacht dat ik het al had opgestuurd, niet dus :s
        Maar het is bijna onderweg! ;)

          1. Omai, en dat al in het begin van het schooljaar?? Die zijn goe bezig! :D
            Och ja, hoe waard ge zelf niet in het middelbar … ;)
            In welke jaren geeft ge nu les?

  3. I like. A LOT.
    Een waar kunstwerkje weer, vooral de duim mag geprezen worden inderdaad!
    Succes met de vele fulltime jobs! Ik dacht ook vrij te hebben na mijn afstuderen maar niets is minder waar. Ik denk dat ik het beste gewoon een paar weken van de aardbodem kan verdwijnen. Wellicht is er nog een plekje over in de een of de andere spaceshuttle.

Vul hier uw verlichtende mening in:

