Astrid in Wonderland Exclusive OPI Shades

Kijk soms moet je eens een uitzondering maken, want de uitzondering bevestigd de regel. Ik hou er niet zo van om constant over nieuwigheden te bloggen. Die worden u al op andere blogs rond de oren geslagen maar toen ik dit in mijn inbox zag verschijnen, voelde ik het plots kriebelen.

Het feit is, dat ik wel fan ben van Astrid in Wonderland. Ja, ik kijk graag naar hoe ze overal ‘den John’ in ziet en hoe ze hem bemoederd. Dat doet me een beetje denken aan het Lief en ik. Ik plaag hem ook zoals zij dat bij ‘de John’ doet. Bovendien is haar Engels zo vreemd, dat het lachwekkend is. Haar Antwerp-Engels, haar speciale wensen en het feit dat ze zichzelf niets wijs maakte, zorgt ervoor dat haar reality show een heel stuk aangenamer is dan pakweg de Phaffs – waar ik niet graag naar kijk/keek.

Astrid & OPI

Ondanks dat de promo foto beter kan…

…hoe kan het anders dat madam met een eigen lijn van nagellak uit komt samenwerking met OPI? Er komen vier kleurtjes waarvan de roze en de zwarte toch wel mijn aandacht opeisen. Hoewel ook de lichtgrijze naar mij glimlacht! Materialistisch, ik?

En zoals we gewoon zijn luisteren deze schatjes ook naar heel toepasselijke geAstridiseerde namen (vlnr): Amazing California Love, Chillin by the Pool, Go Nutty for Donutty & My Pimped Out Wonderland.

Deze speciale lijn zal vanaf 12 oktober verkrijgbaar zijn in bepaalde winkels en dat alleen, jep, alléén in België. How cool is that, guys?

En u?

Ook een Astrid fan? Ik hoop dat ik mijn handen zo snel mogelijk kan inschakelen voor enkele swatches! Maar we zullen toch moeten wachten tot 15 oktober of langer! Of kijkt u liever naar de “fratsen” van Mamma Kris & Kim K.? Talk to me, wat is jouw ideale reality reeks?

41 thoughts on “Astrid in Wonderland Exclusive OPI Shades

    1. Je moet er voor zijn. Ze is nogal speciaal en komt niet zo snugger over. Of ze dat echt is, daar wil ik me niet over uitspreken maar aan de zakendeals te zien zal ze toch niet oliedom zijn. Grappig kan ze wel zijn hoor :)

  1. Ik heb nog nooit Astrid in wonderland gekeken, zie net het filmpje pas voor het eerst op youtube. Hoe verschrikkelijk ik Kris & Kim vind, ik blijf die show maar kijken hahaha. Trouwens Chillin by the Pool, lijkt me mooi de naam is ook geweldig :)

  2. Hihi, wat schrijf je toch leuk ;-) Ik ken Astrid niet, maar zou haar door wat jij vertelt wel beter willen leren kennen. Heel eerlijk gezegd doen de kleuren me nu niet zoveel. Maar eenmaal geswatched op jouw nagels zijn ze waarschijnlijk onweerstaanbaar!

  3. Ik vind Astrid ook leuk om te kijken, hoewel er ook wel een beetje curiositeit naar ex-vriendjes bij komt. Ik vind deze kleuren niet zo boeiend, enkel de zilverkleurige.

  4. Zoals je onwaarschijnlijk al wel wist ben ik een ‘huge’ fan van Astrid. Ook van OPI nagellak, de combi is dus echt echt echt mijn ding! Ik kijk al uit naar 12 oktober! ;-)

    Go nutty for Donutty is mijn favoriet, alleen al door de naam! Fantastisch! :-)

  5. Hoi! Ik wilde je even laten weten dat ik je genomineerd heb voor de Liebster Award. Als je nieuwsgierig bent naar wat precies de bedoeling is, kijk dan even op mijn blog: not-only-nails.blogspot.nl.
    Gefeliciteerd!

  6. Ik vind de eerste kleur heel mooi, maar ook weer heel standaard, ik vind de collectie een beetje – eerlijk gezegd – tegenvallen!

    Liefs,
    ps; ik heb je genomineerd voor de liebster award op mijn blog!

Vul hier uw verlichtende mening in:

